Xenoblade Chronicles X od 4 grudnia !
Blog o konsoli Wii U i technologiach w rozrywce

18 Responses to Xenoblade X – nowy film na youtubie zdradza jeszcze więcej informacji…

          • ElKrzysieko says:

            Wydaje mi się, że muszą władować w tą grę bardzo dużo ciekawych, rozbudowujących ją rzeczy. Powód jest prosty, spróbują odratować to Wii U, bynajmniej ja tak myślę – co już kiedyś wspomniałem na tym portalu. Ja tylko chcę, aby w otwartym świecie było, co robić. ;)

          • W naszym „pięknym” kraju potrzeba najpierw dobrego dystrybutora, bo nie ważne co by wyszło na Wii U to polaczki nie będą tego kupować póki nie pojawi się w MM.

          • Nintendowiec says:

            Co do animacji to można podyskutować. Chciałbym zobaczyć gameplay po Japońskiej premierze gdzie być może uświadczymy ich więcej. Jak do tej pory to muszę się z tobą zgodzić. Faktycznie animacje postaci(mam na myśli ludzi z miasta i bohaterów) i mimika twarzy nie są super realistyczne i w założeniach twórców zapewne nie miały być. Gra jest utrzymana w klimacie mangowym. Przekoloryzowana gestykulacja w jedną czy drugą stronę jest tam swojego rodzaju normą.

          • wiiucompl says:

            Też to zauważyłem. Podobnie było w Monster Hunter, ale jak wiemy całkiem nieźle szła sprzedaż i opinie.
            W ogóle wiele nintendowych gier nie przejmuje się kontaktem z podłożem, lub wręcz często przy obrocie kamery wchodzimy w środek figury tworzącej postać lub obiekt.
            Byłoby dobrze aby w Xenoblade X postacie były na poziomie FPS-ów (Farcry CoD chociażby), gdzie jest to bardzo przyzwoicie zrobione, przynajmniej takie sprawia wrażenie.
            Ale pomijając to – wszystkie te potężne ruchome czy statyczne obiekty w grze i tak skutecznie odwrócą uwagę od detali małych postaci…

          • Gay64 says:

            Gra ma pewne problemy jak np. właśnie te z „kontaktem z podłożem”, ale na szczęście w stricte nintendowych grach takie numery się nie zdarzają. Xenoblade X jest dziełem Monolith Soft i właśnie dlatego nie można spodziewać się cudów. Ten developer robi niezłe gry pod względem grywalności, ale raczej przeciętne wizualnie. Monolith dostaje od Nintendo gry, które nie mają szans na duży sukces komercyjny, a więc i środki na nie są względnie niewielkie…

          • Nintendowiec says:

            Piszemy z technicznego punktu widzenia. Dziury w całym można szukać wszędzie i zazwyczaj ją znajdziemy bez większych trudności. W grze najważniejsza jest grywalność i spójna ciekawa fabuła. Na podstawie zapowiedzi i prezentacji można śmiało stwierdzić że będzie co najmniej interesująca. Niestety z doświadczenia wiem że to co obiecują twórcy nie zawsze jest tym co dostajemy. Przykrym przykładem jest Destiny ze świetnym gameplayem i szczątkową wyrwaną z szerszego kontekstu fabułą. Japończycy przekonają się o tym jako pierwsi. Tymczasem czekam niecierpliwie na ogłoszenie europejskiej daty premiery.

  • Nintendowiec says:

    Gra zapowiada się niesamowicie. Otwarty świat przypomina mi odrobinę Lineage II. Ciekawie prezentuje się tryb w którym sterujemy mechem zmieniającym się w motocykl. Sama skala tylko miasta robi na mnie wrażenie, a to tylko przedsmak. Czekam na możliwość zamówienia przedpremierowego. Dla mnie to gra dla której warto kupić Wii U.

  • Barti says:

    Tak się ostatnio zastanawiałem, dlaczego na Wii U nie robią przygodówek, przecież gamepad idealnie się do tego nadaje. Chodzi mi o takie klasyczne przygodówki point and click. Przecież można by zrobić porty klasyków z pc np. syberia, the longest journey, broken sword, the monkey island i wiele innych. Ja osobiście chętnie pograłbym na Wii U w The book of unwritten tales, grim fandango, serie o różowej panterze, Sherlocku Holmsie. A wy jak się na to patrzycie, bo może są przygodówki na naszą konsole od Niny, ale ja jestem po prostu niezorientowany?

Dodaj komentarz

    Translate to:

– NINTENDO ID -
Amiibo – modele 2014/2015
Przydatne linki
mii3 sos2 sos2 sos2 sos2
Polityka prywatności